29.04.2008

Paintball



Ohooo, azi, chiar am facut ceva ce nu credeam ca o sa fac vreodata, dar stiti vorba aia " nu spune hop pana nu sari groapa" sau "niciodata nu spune niciodata". Dap, am fost la paintball, bine ca macar a fost ieftin, dar destul de dureros, cel putin pentru mine, dar e bine ca m-am ales totusi doar cu o singura vanataie.
Ce m-a atrat cel putin pe mine, au fost pustile ( care nu sunt deloc foarte simple), si pe deasupra mai sunt si grele:((. Iar bilele, ha=)) macar is biodegradabile si nu facem rau naturii.
Un pic de istoric al paintball-ului:
1970
James Hale de la Daisy Manufacturing, a inventat si brevetat ceea ce a devenit apoi prima pusca de paintball. Aceasta pusca originala cu vopsea a fost fabricata si folosita la marcarea copacilor si a vitelor, iar ulterior a fost vanduta pentru utilizarea in jocul de paintball, sub numele Nelson. A fost de asemenea folosita pentru marcarea zonelor periculoase si a celor care urmau a fi distruse.
1981
Primul joc de paintball s-a desfasurat cu 12 jucatori care concurau unii impotriva celorlalti, folosind pistoale Nel-spot 007. Initial aceste pistoale au fost folosite de serviciul forestier, pentru marcarea copacilor care urmau a fi taiati. Printre jucatori s-au numarat: un angajat al bursei de pe Wall Street, Hayes Noel, Robert Gurnsey, autorul documentarului "Pumping Iron", Charles Gaines si alti noua participanti. Jocul consta in capturarea steagului. Invingatorul, Ritchie White, a capturat toate steagurile, fara sa traga nici o impuscatura, cata iscusinta!
1982
Primul teren in aer liber a fost infiintat in Rochester, N. Y., de catre Caleb Strong, unul dintre actualii proprietari ai PMI Northeast.
Charles Gaines inregistreaza pe piata jocul de paintball sub numele de Jocul National de Supravietuire (NSG – National Survival Game). PMI (Pursuit Marketing Inc.) a fost compania care sa comercializeze si sa distribuie produsele necesare pentru paintball. Articolele despre primul joc, scrise de actualii jucatori, au fost publicate in "Sports Illustrated", precum si in alte publicatii nationale.
In ciuda vremii nu prea frumoase ( desi a fost putin soare ), dar nu asa de mult cum as fi vrut, noi ne-am distrat pe cinste. O iesire in natura asortata cu un joc nu tocmai foarte comun si la indemana oricui.


http://www.playpaintball.ro/despre_paintball.htm








4 comentarii:

  1. Ce super...vreau si eu..pana acumu am tot amanat sa merg pentru ca stiu cat e de dureros si eu chiar nu as rezista la cat sunt de firava :))...dar poate o sa imi fac curaj candva si o sa merg cu cativa prieteni...pup

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu am fost niciodata la paintball..desi mi-am propus de multe ori...pare foarte distractiv

    RăspundețiȘtergere