07.04.2008

BARFA!?

A barfi,= a ponegri, a calomnia, a vorbi de rau de o persoana

Acestea fiind spuse, voi credeti ca barfa poate fi considerata o forma de discriminare? Eu cred ca da, pentru ca barfesti cand nu esti de acord cu ce face cel de langa tine, sau este iesit din comun, etc..
De ce barfim?? Asta ne face sa ne simtim mai bine? Ne simtim mai bine sa criticam pe ceilalti, in loc sa vedem paiul din ochiul nostru? Ne da vreo anumita senzatie? Hmmmm...de dezbatut aceasta tema
Se stie ca barfa este atribuita mai ales femeilor, dar asta nu inseamna ca barbatii nu barfesc si ei, numa' ca...barfele femeilor, zic eu, is mai dure si mai pline de rautate, dar e doar o opinie, si e interesant de cercetat.
Totusi, exita in lume o pedeapsa pentru barfa, si nu e una oarecare, e pedeapsa cu inchisoarea.( )
Specialiştii definesc „bârfa” drept o informaţie socială despre o persoană, răspândită în cadrul grupului când aceasta nu este prezentă. În termeni evolutivi, bârfa poate fi un instrument important pentru persoanele care vor să obţină informaţii despre reputaţia altora. ( un studiu facut despre barfa)



http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Incredibil!/10997/Barfa-pedepsita-cu-inchisoare


size:12px;">
http://www.gandul.info/planeta-nebunilor/barfa-tare-adevarul.html?3938;957766

">

3 comentarii:

  1. Asta e de cand lumea...nu putem trai fara barfa si este adevarat ce spui si anume ca barfele femeilor sunt mai dure...oricum eu sunt de parere ca ar trebui sa spunem persoanei in fata ce ne deranjeaza si nu sa o barfim,ar fi mult mai corect.

    RăspundețiȘtergere
  2. eee...daca ai auzi ce barfesc baietii te-ai mira ...am avut ocazia sa iau parte la o barfa de-a lor si am ramas socata. Fetele au doar reputatia de a fi barfitoare, dar baietii cred ca le intrec in aceasta privinta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oamenii care barfesc=lasi ,pararea mea.Consider ca numai un las poate vorbi pe altcineva pe la spate.Ok,nu esti de acord cu ce face ori spune persoana respectiva,dar spune-o frate in fata si nu te ascunde...

    RăspundețiȘtergere