02.05.2008

1 mai

Era logic ca nu avea cum sa treaca 1 mai si eu sa nu scriu pe blog. Era firesc ca de 1 mai voi face ceva. O plecare la mare era cel mai probabil ( ceea ce s-a si intamplat ), dar nu era exclusa nici o plecare la munte. De fapt, asta era si planul: sa mergem la munte, dar,...cum noi suntem spontani, ne-am gandit in seara dinaintea plecarii, pe la 8 ( aveam tren la 3 dimineata ) sa plecam la mare, si unde altundeva decat la Vama Veche. Poze, muzica, distractie, betii, ce sa mai..atmosfera de 1 mai. Ca sa nu mai zic de aglomeratia din trenuri ( atat la dus cat si la intors ). Aglomeratie in Vama?? Ohohooh.. daca ati fi fost acolo, nu v-ati fi dat seama ca ati parasit aglomeratia Bucurestiului. Magheru chiar era mic copil pe langa ce a fost acolo. Masini destule, cozi interminabile la fast-food, restaurante pline pana la refuz la orice ora ( ca doar oamenii nu dorm acolo), la terase bautura curgea fara intrerupere, muzica pana dimineata si apoi iar o lua de la capat. Mi-a placut acest 1 mai spontan, chiar daca am stat doar 2 nopti, dar treburile facultatii isi spun si ele cuvantul.

Am avut si vreme frumoasa, in pofida faptului ca la meteo spuneau ca o sa ploua. A inceput sa ploua , dar dupa ce am plecat noi:P.




Un comentariu:

  1. daca te-ai dus tu la mare d'aia a fost cald ....este cat se poate de clar ...cum ai plecat tu cum s-a stricat vremea

    RăspundețiȘtergere