12.04.2008

Zi de Primavara:):)



Daca tot e primavara, vreme frumoasa, iarba verde, copacii infloriti, flori mai mult decat frumoase ( florile de primavara is preferatele mele:P ), hai sa fie si scrisul verde, in spiritul naturii:P.

Azi, 12 aprilie, - o zi deosebit de calda pentru aceasta perioada ( 27-28 de grade Celsius ) -, am mers in parc. Nimic neobisnuit pana acum. Dar am mers si cu colegele de facultate, ceea ce este bine cred eu, astfel reusind sa socializam mai bine:P.

Fiindca n-am fost niciodata pana azi in Herastrau, am zis s-o facem si p-asta. Astfel intreprindem cate o actiune de iesit in aer liber ( ceea ce este bine si pentru minte, si pentru santate: mai mult mers pe jos pentru o sanatate mai buna ), in fiecare week-end.

Peste tot erau bineinteles si copii, al caror " zumzet " era nelipsit ( asta nu inseamna ca e rau, cel putin pentru mine, caci nu ma deranjeaza catusi de putin rasetele lor galagioase ). Toti, de fapt cu mic cu mare au iesit la plimbare, la joaca, la relaxare dupa o saptamana cu siguranta destul de istovitoare.

Dupa parc, am mers sa ne si cultivam, in Muzeul Satului. Acum, vom merge chiar si la gratar, in Leu ( complex studentesc ).

Ah..chiar a venit primavara cu adevarat. Imi pare nespus de bine, caci mie-mi place primavara.



Vesnic tanar...pururi primavara.
">

3 comentarii:

  1. ce frumos a fost ca am profitat de aceasta zi...si apropo ai avut o idee super buna cu pozitionarea in poza a noastra dupa culori...hmmm dresurile mele se asorteaza f bine cu bluza ta ...iar galbenul se potriveste de minune cu verdele din margini....

    RăspundețiȘtergere
  2. Primavara...Cismigiul numara stundentii de la sociologie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sfarsitul acesta de saptamana a fost intr-adevar superb...am fost asa fericita...primavara mi-a inundat sufletul

    RăspundețiȘtergere