19.04.2008

Griji


Chiar imi faceam griji azi-dimineata cand mai scriu pe blog. Ei bine, am avut parte de o zi mai mult decat fascinanta ca s anu scriu vreo 2 vorbe si pe blog. Poze pun si cateva poze..desi..va dati seama ca am facut cu nemiluita. Oricum, vrand sa ajungem in parcul Carol, si stiind ca 312 ajunge acolo, ne-am suit frumos noi de la Unirii 1 ( sfat: nu va urcati in 312 pana la tineretului ) ca sigur nu ajungeti acolo, poate la capat de linie, da..dar la tineretului sigur nu. Oricum.. muzeu tehnic suna bine??? da.. chiar am fost la muzeul tehnic, desi nu prea am inteles prea multe din el. Sunt si o vaslitoare nemaipomenita, atata timp cat mai e cineva cu mine in barca:)), altfel..sanse sunt multe sa ma rastorn:P. Ca sa incheiem bine ziua, o piesa la teatru de Gorki este foarte recomandata:p. All in all, i love spring, i love life....

2 comentarii:

  1. Nu am sa uit niciodata faza cu 312. Cum v-am asteptat noi in statie ....cred k mai mult de jumatate de ora si voi nu mai veneati. aaa si cum nu ai inteles nimic din muzeul tehnic? ...k doar tu ti-ai amintit ca "teorema lui thales este la triunghi" :P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce viata dulce si frumoasa duci.. viata e mai dulce atunci cand iubesti.

    RăspundețiȘtergere