09.04.2008

REDEVENIM COPII!!!!





Zilele astea m-a napadit asa un dor de copilarie. Copilaria...cea mai frumoasa si inocenta perioada din viata fiecaruia dintre noi, chiar daca noi nu am avut calculatoare asa cum au cei de acum inca de cand se nasc. Noi ne jucam in fata blocului seara de seara jocurile clasice ale copilariei. Cine nu s-a jucat macar o singura data "de-a fat' ascunsa ", ( jocul meu preferat tin sa mentionez), sau " ratele si vanatorii", ori "imparate cat e ceasul?", "tara, tara vrem ostasi!", si multe altele?
Cand eram mai micuta, am facut si niste cursuri de chitara, si acolo am invatat multe cantece care imi plac parca din ce in ce mai mult. Printre acele cantece am invatat si unul care se cheama " Redevenim copii". nu i-am gasit clipul pe youtube, dar am dat de acest site : http://www.trilulilu.ro/voievodul/f1b6eb95d5697a . Chiar va invit sa ascultati aceasta melodie.
Bineinteles toti avem momente dragi dar si nasoale in ce priveste copilaria. Eram poate mai rautaciosi, mai egoisti sau prea blegi, dar au trecut, iar acum cand privesc in urma, imi dau seama ca sunt foarte norocoasa.
Am niste parinti mai mult decat geniali, niste parinti pe care toata lumea ar vrea sa-i aibe, si copilaria a fost mai mult decat preasuperba ( daca pot spune asa). Lipsita de orice grija, si ferita de orice rau, plina de inocenta si cu bucurie in suflet chiar si acum. Cred ca fiecare putem fi un veritabil Ion Creanga cand vine vorba de copilarie.
Farsele pe care le faceam sor'mii, sau altor copii, cum dadeam vina una pe alta, era foarte frumos. Si probabil filmul copilariei a fost de departe " Veronica ": http://www.trilulilu.ro/AnaB24/968473ca77f983.Voi atasa un clip pe care le-am gasit pe youtube, sa va amintiti si voi :P
Acum cand realizez ca incep sa cresc, sa nu mai fie mama si tata mereu langa mine si sa duca ei grijile si pentru mine, hmmm..nu pot zice ca imi displace, dar parca prea multe responsabilitati. Nu e foarte greu, dar nici usor.
Cand voi fi eu mamica la randul meu, sigur imi voi reaminti si voi retrai impreuna cu copilul meu copilaria mea, chiar daca o sa fie in alt context social, nu ar trebui sa fie prea mult schimbata. Voi astepta si va voi tine la curent;).
Chiar as vrea sa-mi impartasiti si voi cate ceva din copilaria voastra.
Va urma.... impresiile despre liceu si frumusetea anilor de aur.

http://www.intelepciune.ro/citate_celebre_maxime_cugetari_despre_Copilarie_156.html

Mihaela Runceanu, " Sa fim copii"


">
Margareta Paslaru
">

5 comentarii:

  1. Nu existau calculatoare dar parca era mai frumos, eram mai sociabili fata de cei mici de acum care nu stiu altceva decat jocuri pe calculator.Mi-e dor de copilarie...

    RăspundețiȘtergere
  2. M-a cuprins nostalgia:P..ce ne mai jucam ascunsea, Castel, Ratele si Vanatorii, Tara tara vrem ostasi, Prinsea, Sticluta cu otrava, Pac Pac, Hotii si vardistii si cate si mai cate.Hmm,stateam la barfa pana seara tarziu jos la scara...eee,acum se sta pe mess:P

    RăspundețiȘtergere
  3. off..mai dani...ai starnit in mine imaginea copilariei mele..asta e partea cea mai fragila din viata mea si acum o resimt aproapte...foarte aproape...felicitari pentru tema gandita..:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Dap...cred k o sa te bat dupa ce am citit articolul asta ... m-ai facut sa imi fie dor de copilaria mea ...sa imi fie dor sa ma joc toate jocurile insirate de Lori + Flori, fete si baieti, De-a Sailor Moon =)) (eram Sailor Jupiter), sa ma bat cu frunze (dap ..serios ..ne bateam cu frunze ..erau niste frunze din alea mari de boschete nush exact cum se numesc, dar ne distram f tare) si fotbal (..Lory dc l-ai uitat??)...a si mai era un joc Centrari parca tot cu mingea ...Offf ce vremuri ...dar iti dai seama daca ne plangem acum cand suntem tineri ca a trecut timpul ...mai incolo ce o sa facem????

    RăspundețiȘtergere
  5. si noi stefi stef ne jucam tot felul de jocuri cu frunze si alte d-astea. si de-a sailor moon ( eu eram sailor moon:P). si multe altele. e de dezbatut mult pe tema asta. O noapte intreaga clar nu ar ajunge. Dar am putea face ca in DEcameronul sau Hanu Ancutei sa poevestim cate 10 povesti pe seara timp de 10 seri. ar fi interesant asta. Cine e dispus??

    RăspundețiȘtergere