09.05.2008

Cat de greu....


A trecut deja o saptamana de cand eu nu am mai scris nimic pe blog, in principiu ca sa fie buna tema. Multe s-au intamplat in decursul acestei saptamani, si multe se vor mai intampla dat fiind faptul ca sesiunea bate la usa, dar deopotriva si vacanta. Apropo de asta, mai tineti minte cum era cand eram mici si venea vacanta mare? Noi cantam intr-o veselie " A venit vacanta/ Cu trenul din Franta/Hai copii la joc,/Cartile pe foc" . Nu pot zice ca mi-a disparut complet acel sentiment de bucurie cand ma vad in fata unei intregi veri numai pentru mine. Relaxare totala, destresare, dar mai ales muuuuult somn, ca in timpul anului, ca tot studentul, stau si invat, si pierd noptile ( nu neaparat pentru invatat:).
Continuand un pic titlul acestei postari, chiar este greu sa-ti cauti un loc cu chirie unde sa stai, daramite sa cauti loc in camin, sa dai spaga, si mai ales sa nu fii prins. Oricum, mult haos in ambele situatii, daca nu esti din Bucuresti.
Cat de grea poate parea sesiunea? Poate parea foarte grea, daca stai si te gandesti toata ziua cat am de invatat, sau "nu reusesc sa termin", adica numai chestii negative. Iarasi imi amintesc de o mica povestioara din clasele primare: "Fetita care l-a luat pe NU in brate" ( cu scuzele de rigoare, nu vreau sa fac discriminare, dar asa este titlul ). Este exact aceeasi situatie, cu care nu pot zice ca sunt de acord. Ca sa reusesti trebuie sa fii optimist, si sa gandesti pozitiv, nu sa te cufunzi in lacrimi si ganduri negre.
Gata cu sfaturile despre viata. Fiecare stie ce are de facut pentru el.
Totusi, o mica curiozitate, si promit ca nu mai aberez:P : voua ce vi se pare ca este greu? sau cat de greu vi se pare ca este un anumit lucru ? ( si care?). Astept raspunsurile voastre, care deopotriva imi spunt mie commenturi, si un plus pentru tema mea:P. Multumesc.

2 comentarii:

  1. pentru mine cel mai greu este ... "sa fii optimist, si sa gandesti pozitiv, nu sa te cufunzi in lacrimi si ganduri negre" (ca sa citez un om de mare valoare :P)

    RăspundețiȘtergere
  2. sincera sa fiu....si sunt cea mai panicata fiinta din lume cand vine vorba de sesiune(stii doar)...si da,trebuie sa recunosc imi vine sa vomit cand ma gandesc cat de mult voi avea de invatat.....we'll all gonna die=))

    RăspundețiȘtergere