23.03.2008

studentie...dulce studentie


Dupa liceu, care a reprezentat punctul culminant in formarea noastra de viitori studenti, oameni maturi, a urmat Studentia. Cred ca toti cei care sunt studenti si citesc aceasta insemnare a mea sunt de acord cu mine ca asta este viata adevarata. Dezmat la orice ora, nu conteaza de zi, chefurile din camine, care se mai lasa cateodata cu dureri de cap a doua zi, ( exceptie facand poate doar sesiunea ), festivaluri studentesti, ( noroc cu ele ca asa mai vedem si noi piese de teatru gratis:P ), asociatiile care te scot primavara din casa la plantat copaci, si bineinteles asteptarea fiecaruia din noi a sfarsitului de saptamana, cand....stim ca ne vine pachetul de acasa ( mai mult sau mai putin, depinde de fiecare).
Pachetul....ce ne-am face daca nu am primi mancarea facuta de mama acasa, mancare sanatoasa?? Probabil, ati inclina sa raspundeti " mergem la cantina ", dar si asta devine o problema cand nu ai fie si cei 5 sau 10 lei, in functie de cat de gurmand este "maria sa, studentul" ca sa-i dai zilnic pe masa de pranz, si exista dezavantajul de a-ti fi foame ( cum mi se intampla mie de obicei ) cand vii din oras ( iar asta acum presupune 2, 3, 4, 5 dimineata sau a 2-a zi la pranz ) si nu e cantina deschisa la ora aia, la fel si in weekend. Atunci ce faci??? Te bucuri ca ai mancare in frigider, chiar daca are 5-6 zile de cand sta acolo dar stii ca poti sa-ti saturi stomacul, sau stai si iti asculti matele cum "canta", in tacerea noptii.
Binecuvantati mancarea si mai ales pe cea/cel care o prepara, ca altfel cred ca am trai doar cu mirosul care ne imbie ( sau nu :(( ), de la KFC, sau mai stiu eu ce restaurant, pizzerie, gogoserie de prin apropierea locului unde noi ne ducem veacul, in speranta ca dupa facultate vom avea bani incat sa ne scaldam in ei, si sa nu mai poftim la ceva din cauza lipsei lor.
Dar banii nu prea sunt o problema nici acum, atunci cand vine vorba de un chef, un picnic, sau o iesire la iarba verde intr-un campus studentesc, pe gazonul mini-stadionului, amenajat special pentru noi, studentii. Ar putea deveni problema atunci cand e vorba de o plecare undeva mai departe, in afara orasului de studiu, dar, daca stam sa ne gandim bine, cele mai tari plecari sunt atunci cand te urci intr-un personal ( tocmai ca nu ai bani ) si cand ajungi la destinatie realizezi ca nu ai bani de cazare, dar nu-i problema, cortul te asteapta in rucsac, si vezi ca din putinul pe care-l ai, ( de fapt, cu acel putin ai plecat de la inceput ), dar nu iti pasa ca e putin, deoarce esti cu toata gasca si va simtiti bine. Peste ani, cu siguranta vom rade de acestea, dar in fond, din asta se constituie amintirile noastre, si cu acesti ani, nu ne vom mai intalni vreodata.
Fiecare varsta cu spectacolul ei. Acum , tot ce conteaza e sa faci tot ce-ti trece prin cap, sa te simti bine, sa nu-ti pese ca nu ai bani, mancare sau mai stiu eu ce nevoi mai are fiecare si mai bine sa-ti para rau ( daca e cazul) ca ai facut ceva, decat sa iti para rau ca nu ai facut.
Astept sa-mi impartasiti cate ceva din viata voastra de stundrt, ce e spectaculos, ce nu va place, orice vreti voi, prin niste comment-uri. Tare is curioasa daca se regaseste ceva si la altii din tot ce am scris eu aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu