19.03.2008

roz...si uiti de..orice vreti voi

Iata-ma si pe mine cu blog, mai bine zis web blog. Daca tot am invatat astazi la un curs despre acest lucru, am zis, hai sa-mi fac si eu unul pana nu uit.
A, ce este cu adevarat important de mentionat, la toata chestia asta de ma chinuiesc eu acum sa scriu, este ca asta este tema noastra de semestru la " Tehnologii de comunicare in societatea informationala".
Dar oare se merita un titlu atat de lung pentru un curs de info? Nush...asta ramane de vazut pe parcursul acestui semestru.
Acum, sa incerc o explicatie pentru titlu ales pentru aceasta postare. Evident, in pasii pentru creearea blogului trebuia sa-mi aleg si un skin, dar la fel, cu riscul de a ma repeta trebuie sa iasa cat mai bine pentru tema. Apoi...
Lipsa de inspiratie de la ora 14:25 cat este acum cand tastez, m-a facut sa scriu tot ce am scris pana acum, dar si curiozitatea mea sa vad cum o sa apara.
Ce trebuie apoi admirat la acest blog al meu este ca eu singurica si doar eu l-am facut, fara ajutorul iubitului:P.
Asta asa, ca sa ma laud si eu:P. Astept aplauze si laude.

2 comentarii:

  1. aplauze si laude! :D
    si nota cat mai mare la "tehnologii..."

    RăspundețiȘtergere
  2. vad ca ti-ai luat treaba in serios si ai postat nu gluma...forte bine,,bravo tie..se pare ca te si distrezi..foarte bine.tine-o tot asa..

    RăspundețiȘtergere