27.03.2008

mareaa cea mare...



Zilele astea m-a cuprins asa un dor de mare nemaipomenit. Pe bune. De ce oare??
Marea, cui nu-i place sa mearga macar odata pe an la mare? Unii se duc sa se bronzeze, altii se duc sa-si etaleze trupurile care mai de care mai zvelte, mai inalte, mai cu forme..etc.., altii sa se dea mari cu masinile lor cele noi, in fine, ideea e ca tuturor ne place sa mergem la mare.
Mie mai mult ca oricui. Oare pentru ca sunt zodie de apa influenteaza in vreun fel dorinta mea nebuna de a sta cat mai mult timp la mare sa ma balacesc in apa sarata, sau faptul ca sunt dintr-un oras, port la Dunare si asta intr-un fel m-a marcat? Nu stiu sa spun cu certitudine, dar cred ca e putin din amandoua. Nu as putea sa locuiesc vreodata intr-un oras prin care nu trece nicio apa curgatoare ( nu vreau lac ). Imi place sa stau si sa reflectez, sa meditez mult timp pe malul unei ape, ma relaxeaza ingrozitor de mult; si cand mai pui la socoteala ca mai stau si cu puiutul meu..atunci chiar ca este momentul suprem al zilei respective. Eu am nevoie nu numai de apa potabila, pe care o bea toata lumea pentru a putea trai, eu am nevoie de ceva mai mult: MARE si IUBIRE, indiferent de anotimp:P.








Un comentariu:

  1. Vezi ca au zis astia ca ne desfiinteaza blogurile ... Hihihi ..Pacaleala de 1 Aprilie

    RăspundețiȘtergere