12.03.2009

VALS






Un altfel de vals,
 cantat de o formatie legendara: IRIS. Despre aceasta formatie, printre altele care imi plac, numai ganduri bune, admiratie. Cand spunem Iris, spunem pana la urma Romania, cel putin asa cred eu. Nu doar eu am crescut ascultand aceste versuri, ci si multe alte generatii. Nu am cuvinte de lauda si respect pentru ei. Voi scrie intr-o viitoare postare si despre alta formatie pentru care nutresc aceleasi sentimente....
Irisul: la francezi a fost primul simbol al regalitatii, fiind premergatorul faimoasei flori de crin. In Japonia este simbolul oficial alaturi de crizantema .


Iris - Vals
Asculta mai multe audio Muzica »

IRIS - matase alba
Asculta mai multe audio Muzica »

Iris-Floare de IRIS
Asculta mai multe audio Muzica »

Iris _ Corabia cu panze
Asculta mai multe audio Muzica »


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu