27.03.2009

Made in Romania, (Dan Puric)














Dan-Liviu Puric (n. 12 februarie 1959) este un actor şi regizor român care a jucat atât în teatru, cât şi în film.
Desi a trecut o saptamana de cand am vazut aceasta piesa de teatru, o idee inedita a acestui regizor, nu pot spune ca inca nu ma gandesc la ea. Chiar merita vazuta.;). Pentru studenti este si la pret redus;)
Mai jos voi posta si melodia care mie personal mi-a placut foarte mult mai ales datorita ritmului sau. Deci, despre spectacol acum:

Made in Romania

Scenariul si regia: Dan Puric

Costumele: Irina Solomon Light

Design: Dragos Buhagiar

Coregrafia: Malou Iosif

Step: Dakmar Brenda

Percutie: Lucian Maxim

Distributia: Carmen Ungureanu,Richard Bovnoczki,Ileana Olteanu,Dragos Huluba,Violeta Totir,Dana Cavaleru,Lucian Maxim,Vlad Oancea,Oxana Moravec,Ioana Visalon,Ion Parea,Adriana Butoi,Ramona Cutina,Adriana Nicolae,Adelaida Zamfira,Nicolae Nastasia,Mihai Baranga,Silviu Oltean,Florin Rosu,Eduard Dumitru,Andreea Padurariu

 

“De ce Made in Romania? Romania nu este numai o natiune, un popor, ea este o atitudine in fata lumii si mai presus de toate un spirit. Nu stiu de ce, dar a privi lumea prin ochii Romaniei, pentru mine este acelasi lucru cu a privi lumea prin ochii unui copil…

Mi-am aplecat urechea la pamant ca sa ascult daca inima acestui neam mai bate si m-am trezit ingenunchiat in fata lui. Va rog sa ma iertati pentru acest gest necontemporan.

Si deoarece lumea de azi nu mai este lumea mea, m-am gandit sa cobor impreuna cu o mana de copii cu suflete tremurande din aripi de fluturi, pana in piata si sa scriu: Made in Romana cu speranta ca in super-market-ul in care traim, acesti FAST-MEN, FAST-THINKERS, FAST-LOVERS, se vor opri din FAST-FOOD-ul lor si-si vor aminti ceva...”

"Este un discurs scenic de o fantezie si vitalitate uluitoare cu naucitoare racorduri si ruperi de ritm,de un umor bestial..."

"Reprezentatia este o oglinda sui generis a epocii in care traim."

"De ce am ales acest nume pentru spectacol? Deoarece sunt gelos pe poporul roman..." (Dan Puric)


http://www.passe-partoutdp.ro/index.php

http://www.danpuric.ro/

http://agenda.liternet.ro/madeinromaniamichailov.php





HARRY BELAFONTE - ANGELINA
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu